ציוד משרדי

עארכעגעכגעכגעגכעגכגכעג

ציוד משרדי

ציוד משרדי – דואגים שיהיה לכם כל מה שנחוץ לעסק!

שירותי משרד מודרניים

בדיוק כמו שמכלול שירותי המשרד מבית חברת משרדונת הופכים את חיי העבודה של העובדים שלכם לקלים, יעילים ופרודוקטיביים יותר, כך גם שירותי אספקת הציוד המשרדי שלנו תורמים לעסק שלכם ומספקים לכם זמן ושקט נפשי להתעסק במה שחשוב באמת – לקדם ולהצמיח את העסק שלכם. גם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועובדים כיום, ציוד משרדי, על היבטיו וגווניו הרבים, הוא עדיין צורך מהותי ויומיומי בפעילות של כל עסק – מדפים ועטים ועד מדפסות, ציוד מחשוב וריהוט משרדי. מסלולי ציוד משרדי לעסקים של משרדונת מורידים מכם את התעסקות בנושא זה ומספקים לכם את כל הציוד שאתם זקוקים לו, בדיוק בזמן, ביעילות שיא ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. מהיום מקבלים ציוד משרדי דרך שירות מיקור החוץ שלנו!

אופטימיזציה לכל מערך הציוד המשרדי שלכם

שירות הזמנת ואספקת ציוד למשרד דרך שירותי המשרד של חברת משרדונת כוללים את כל הציוד שאנו רוכשים עבורכם את כל היבטי וצרכי הציוד המשרדי שלכם, לפי הזמנה פרטנית ותקופתית או לפי צורך שוטף וקבוע. אנו מספקים את הציוד בזמן ובצורה יעילה ויכולים גם לחלקו לעובדים ולמקומות הנכונים – כדי שאתם והעובדים תוכלו פשוט להמשיך לעבוד ולהשתמש בציוד הדרוש, מבלי לדאוג כלל למלאי, לסידור, להזמנות ולתשלומים לספקים שונים. 

אספקת ציוד משרדי במיקור חוץ מורידה את כל ההתעסקות האדמיניסטרטיבית בנושא זה מכם כמנהלים או כעסק ומעבירה אותו לגורם חיצוני מקצועי עם התמחות בתחום זה וקשרים איכותיים עם ספקים מובילים – מה שמקנה לנו כוח קנייה ולכך מחירים תחרותיים ונמוכים עבורכם. השירות כולל למשל רכישה ואספקה של ציוד משרדי "מסורתי", כמו למשל עטים, ציוד לניירת, מחברות, חוצצים, קלסרים וכדומה. בנוסף, השירות כולל טיפול בהיבטים מורכבים או מתקדמים יותר של ציוד משרדי, כמו למשל החלפה ומילוי של טונרים במדפסות לייזר ומכונות צילום, מילוי ראשי דיו במדפסות הזרקת דיו, החלפת ציוד מחשוב היקפי וגם אספקת ציוד טכנולוגי משרדי כמו מדפסות, מחשבים וכן הלאה. 

נקודות חוזקה

במשרדונת נדאג להביא לכם את הציוד החדיש ביותר בשוק, יש אפשרות לקבלת ציוד חדש/ מחודש במחירים נוחים לכל כיס, אפשר לקבל שירות חד פעמי ואפשר באמצעות מנוי לקבל שירות חודשי

שירות
92%
מקצועיות
89%
אחריות
95%
הקפדה על פרטים
98%

ציוד משרדי בהתאמה אישית

חלק משירותי הציוד המשרדי שלנו כוללים למשל:

  • יצירת מערכי ציוד רלוונטיים עבורכם, חלוקה לסגמנטים וניהול המלאי והשימוש של העסק שלכם בציוד.
  • רכישה, אחסון, מילוי מלאים, סידור וניהול של חומרים משרדיים שונים. הציוד נרכש דרך ספקים מובילים וגדולים, תוך בחינת מחירים מתמדת והשגת המחירים הכדאיים ביותר עבור המוצרים המתאימים ביותר עבורכם.
  • אופטימיזציה למלאים ודאגה לתפעול חכם של פתרונות האחסון שלכם לציוד המשרדי בעסק / בארגון.
  • ניטור ובקרה של ציוד משרדי, כולל הפקת סטטיסטיקות שימוש, התראות על חריגות שימוש ועוד מידע רלוונטי עבורכם כמנהלים.

שאלות ותשובות – הזמנת ואספקת ציוד משרדי במיקור חוץ

כמה עולה ציוד משרדי בשירות מיקור חוץ?

עלויות של ציוד משרדי במיקור חוץ כמו השירות האיכותי והמקצועי שחברת משרדונת מציעה לכם, משתנות כמובן בהתאם לכמויות ולהיקף הציוד שאתם זקוקים לו וגם בהתאם לגודל המשרד שלכם. אי אפשר להשוות עלויות ציוד של משרד קטן עם מספר מצומצם של עובדים לעלויות הציוד השוטפות של ארגון גדול המחזיק קומת משרדים שלמה בבניין. בכל מקרה ובכל חוזה ציוד משרדי שאנו מפעילים ומתפעלים עבור לקוחותינו, אנו מתחייבים למחירים אטרקטיביים וכדאיים לעומת החלופות בשוק ולעומת ניהול עצמי ופנימי של רכש ואספקת הציוד המשרדי – הודות למיומנות שלנו בתחום, לקשרים עם ספקים ולכוח הקנייה הגדול שלנו בהיותנו ספק שירותי משרד חיצוניים ללקוחות רבים במגזר העסקי. יש גם לקחת בחשבון את השווי של הזמן שלכם ושל העובדים שלכם בכך שאנו חוסכים לכם את כל "ההתעסקות" עם מלאי הציוד המשרדי, הזמנות ציוד, ביצוע הרכש, סידור הציוד במשרדים וכן הלאה.

מה חשוב לבדוק לפני רכישת ציוד משרדי?

ציוד משרדי הוא כלי עבודה עבור העסק שלכם, חלקו כולל מוצרים ופריטים בהם משתמשים ממש כל הזמן וחלקו כולל מוצרים מיוחדים שפחות נמצאים בשימוש שוטף, אך בכל מקרה מדובר על ציוד שאתם זקוקים לו כדי לתפעל, לנהל ולקדם את העסק שלכם במרחב התחרותי והדינמי של ימינו. כמו כן, במקרים לא מעטים, מדובר על מרכיב תקציבי שבסופו של דבר יוצא לא מבוטל כלל, בייחוד עם כוללים בתוכו רכיבים טכנולוגיים כמו הדפסות, מחשוב וציוד טכנולוגי היקפי לסוגיו השונים. לכן חשוב לעבוד רק עם ציוד משרדי איכותי ואמין העונה באמת לדרישות ולצרכים שלכם כעסק, מבחינת הביצועים שאתם זקוקים להם ועמידה בעומסים הרלוונטיים לפעילותכם העסקית השוטפת. כמובן שמרכיב המחיר קריטי לניהול תקציבי יעיל וכדי ליהנות מכל היתרונות ששירותי ציוד משרדי במיקור חוץ מציעים לכם. 

האם ניתן לשכור ציוד משרדי?

תלוי על איזה ציוד מדובר. יש פריטי ציוד משרדי שאי אפשר לשכור מכיוון שמדובר על מוצרים מתכלים שבהם נעשה שימוש שוטף והם מתבלים ונגמרים – כמו למשל עטים, דפים, עפרונות, כלי כתיבה אחרים, מחברות, סיכות ומהדקים, קלסרים, יומנים וכיוצא באלו עם ציוד משרדי מתכלה. מצד שני, ציוד משרדי טכנולוגי או בלתי מתכלה, ניתן לעיתים לשכור או להשתמש לפי מודל של ליסינג תפעולי של ציוד משרדי. כאן מדובר על ציוד כמו מדפסות, מכונות צילום, ציוד מחשוב וכדומה.

איך תדעו איזה ציוד משרדי אתם צריכים?

אם אתם עסק שקיים ופועל כבר תקופה מסוימת, סביר להניח שאתם כבר יודעים פחות או יותר באיזה ציוד משרדי אתם משתמשים, במה אתם לא באמת עושים שימוש ומה הייתם רוצים שיהיה לכם כדי לשפר ולייעל תהליכי עבודה. מכאן אנחנו לוקחים את הנושא ומנהלים אותו עבורכם בצורה מקצועית, שקופה, אמינה ויעילה. אם אתם עסק חדש או משרד שנמצא בתהליכי התרחבות, יתכן ואתם לא בטוחים איזה וכמה ציוד משרדי אתם צריכים – כאן הניסיון העשיר של משרדונת הניהול והקמת משרדים נכנס לתמונה ואנו בונים איתכם תכנית ציוד מותאמת אישית ומדויקת, כולל רכישה, אספקה וסידור על מרכיבי הציוד המשרדי שלכם כדי שאתם תוכלו לעבוד ולקדם את העסק. 

משרדונת כאן כדי לעזור

במה נוכל עוד לעזור לכם?

תיקי עבודות

כאן תוכלו לראות את העבודות שלנו עם לקוחות נבחרים

שירותי מזכירות

משרדונת תדאג להביא לכם כוח אדם מהשורה הראשונה ותוריד את הדאגות של מציאת מזכיר/ה

ניקיון משרדים

משרדונת תדאג לכל צורכי הניקיון במשרדכם, שירות 24/7

רוצה לשמוע עוד?

השאירו פרטים כאן ונחזור מיד