אודות משרדונת

שירותי משרד שנותנים לכם לעבוד!

שירותי המשרד של חברת משרדונת כאן כדי לתת לכם לעבוד! מערך שירותים מקיף, מותאם אישית ויחיד מסוגו במשק הישראלי, מהשירותים המשרדיים הכי בסיסיים ו"מסורתיים" ועד שירותים דיגיטליים לסביבה המשרדית החדשנית והמתקדמת ביותר ולמציאות של עבודה מרחוק ומהבית. מגוון השירותים והפתרונות שלנו מאפשרים לכם ולעובדים שגרת עבודה טובה, נעימה ויעילה יותר, תוך מתן התנאים האופטימאליים להגברת פרודוקטיביות ותחושת שביעות הרצון במשרד. 

חברת משרדונת מציעה ללקוחות בכל הגדלים ומכל תחומי הפעילות במשק הישראלי שירותים משרדיים רחבים בהתאמה אישית מלאה ועם שירות ומקצועיות כערכים עליונים וללא כל פשרות. החברה מספקת שירותי מזכירות במשרד שלכם או מרחוק, שירותי ניקיון משרדים, אספקת ציוד משרדי מכל הסוגים ועוד מכלול שירותי משרד איכותיים המאפשרים לכם להתרכז בניהול, בעבודה ובהצמחת העסק. 

חברת משרדונת משרתת לקוחות בכל רחבי ישראל, בדגש על אזורי ירושלים והמרכז. משרדי החברה ממוקמים ברחוב קינג ג'ורג' 33 בירושלים.

חברי משרדונת

מיכל שבתאי - נסני

מנהלת מחלקת מזכירות במיקור חוץ

ניסים שמואלי

מייסד ובעלים

יוסק'ה שושני

מנהל מחלקת ניקיון משרדים

חזון ליצירת סביבות עבודה איכותיות ויעילות יותר

חברת משרדונת היא פרי הפיתוח והחזון של ניסים שמואלי, אשר הקים אותה בשנת 2016 מתוך שאיפה אמיתית לאפשר לארגונים ועסקים מכל הסוגים ובכל הגדלים ליצור סביבת עבודה איכותית, יעילה ומקדמת תפוקה וצמיחה. 

ניסים, בן 51, הקים את החברה אחרי קריירה מצליחה במשרד רואי חשבון גדול ומוביל, כולל תפקיד כראש המחלקה המסחרית והמשרדית. הוא מביא איתו לפעילות החברה ניסיון של מעל 20 שנה בניהול משרדים ובניית סביבות עבודה מקדמות תפוקה, שביעות רצון וצמיחה אישית ועסקית. לניסים ניסיון בהקמת משרדים מהשלבים הראשונים ובתפעול פנימי ובמודלים של מיקור חוץ של מגוון שירותי משרד.

סביבה משרדית טובה יותר – כל השירותים המשרדיים שאתם צריכים!

אנו דואגים ומספקים לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לפעול בסביבה משרדית יעילה, אטרקטיבית ומתפקדת בצורה אופטימאלית, החל באלמנטים תפעוליים כמו ניקיון משרד, דרך פריטים של סביבת העבודה והציוד המשרדי ועד שירותי מזכירות מותאמים אישית ואספקת ציוד טכנולוגי משרדי מתקדם.

ציוד משרדי: אספקת כל רכיבי ופריטי הציוד למשרד שאתם זקוקים להם, מהמוצרים הבסיסיים והיומיומיים ביותר ועד למוצרים יותר מורכבים ופחות נפוצים. אספקה מהירה, מגוון רחב לבחירה ומחירים מעולים.
שירותי מזכירות: ע"י מזכירות מיומנות ומוכשרות, מאורגנות וייצוגיות. התאמה אישית מלאה של שירותי מזכירות לפי הצרכים שלכם, במשרד שלכם, מרחוק, תגבור זמני וכן הלאה.

ניקיון משרדים: כל שירותי הניקיון למשרד שאתם יכולים להזדקק להם, מניקיון יומיומי שגרתי ועד פרויקטים גדולים כמו ניקוי חלונות חיצוני וכדומה.
ריהוט משרדי וציוד טכנולוגי למשרד: אספקה והרכבה של פתרונות ריהוט משרדי וציוד טכנולוגי מתקדם ומותאם אישית – שולחנות, כסאות, עמדות עבודה, מחשבים, מוצרי הדפסה, מכונות צילום, מסכים, ציוד מחשוב היקפי ועוד.
משרד דיגיטלי: תוכנות, מענה אנושי מרוחק ומכלול כלים טכנולוגיים ופיזיים ליצירת סביבה משרדית דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר, כולל לעובדים מרחוק או מהבית.

כל שירותי המשרד מבית חברת משרדונת יכולים להירכש באופן חד פעמי או במודל תקופתי/חודשי קבוע, הכל בהתאמה אישית מלאה ויצירתית לצרכים ולתקציב שלכם. צרו קשר היום לפרטים נוספים ולשדרוג שירותי המשרד שאתם מקבלים.